вторник, 20 юни 2017 г.

Review:Bourjois Air Mat Foundation #03 Beige Clair (BG)








Здравейте

В началото на пролетта писах ревю за Bourjois Healthy Mix (тук: http: //preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/04/reviewbourjois-healthy-mix-foundation.html), където ви споделих, че съм набелязала за тест други два фон дьо тена на марката. Аз харесвам Healthy Mix, но при покачване на температурите ми е невъзможно да го ползвам – просто имам отчайващо мазна кожа и полуматовият му завършек не ме устройва при температури над 15о , затова и го прибрах и ще го извадя наесен. Дотогава обаче ми е необходим лек фон дьо тен с матов завършек и с лека формула, колебаех се между Bourjois Air Mat и Bourjois City Radiance,  но при обстоен тест и сравнения между двата се избрах първия – Air Matte 03 в нюанс Beige Clair.

Няколко думи за City Radiance - харесах консистенцията и високия фактор, завършекът му е дооооста dewy (сочен, т.е. неподходящ за мазни кожи), затова и го отхвърлих като вариант за лятото за мен.
Air Mat бях набелязала за тест откакто излезе на нашия пазар, тествах точно 2 пъти (което е рекордно малко за мен – обикновено тествам поне 3-4) и го взех.






Редно е да обърна внимание върху факта, че кожата ми е много мазна, с разширени пори около носа вследствие на това, държа фон дьо тенът да е с лека, лесна за разнасяне и въздушна консистенция, полуматов или матов финиш, да е траен (което за мазна кожа е предизвикателство!), както и да има средно покритие.

Цветовата гама на Air Mat обхваща 5 нюанса с преоблаващо жълт подтон (Ура!). На българския пазар намирането на фон дьо тен с жълт подтон е истинско предизвикателство и по мои наблюдения Bourjois  е единственият бранд, при който откривам достатъчно жълти нюанси, затова и активно тествам фон дьо тените, а отскоро и пудрите им. Не е лесно да си жълтокож в този край на света :D






Нюансът, на който се спрях е 03 Beige Clair -  в интерес на истината ми е лееееко тъмен, но аз много лесно хващам тен, въпреки че целогодишно нося фактор, за останалото време на годината бих заложила на 02 Vanilla. Приятно изненадана съм да установя, че цветовете при различните фон дьо тени съвпадат – с Healthy Mix съм с нюанс 52 Vanilla без тен и при Air Mat 02 Vanilla ми е точен като цвят. 
Ето сравнение между Air Mat 03 Beige Clair и Healthy Mix 52 Vanilla:






Фон дьо тенът се помещава в пластмасова тубичка, съдържа стандартните за този тип продукт 30мл и има аромат на краставица и море (или по-точно – на парфюма на Adidas Pure Lightness“, но да не изпадаме в подробности #даимашобоняниенахрътка), който не се усеща след нанасяне. Консистенцията е под формата на мус, но много лека и въздушна – досега съм имала 2-3 мус фон дьо тена, които бяха с плътна консистенция и се усещаха нананесени върху лицето, но при Air Mat не е така. Името отговаря на 100%  - въздушният мус се нанася леко, не се усеща веднъж нанесен върху кожата, още при нанасяне завършекът е матов, т.е. не се налага да чакате да „дръпне“, но имате буквално секунди, за да разнесете добре. Аз нанасям фон дьо тен винаги с четка, не се получават досадните черти по лицето от косъмчетата й, но все пак втривам добре. При нанасяне с пръсти черти не се получават. Буквално веднага след нанасяне мога да сложа руж и хайлайтър, без да стоят на петна, което винаги е плюс в забързаните сутрини. Продуктът не е особено икономичен, за мен това не е минус, но ако за вас е – имайте го предвид. 







Покритието е средно – прикрива добре леки петънца и зачервявания, но не мисля че ще се справи с дълбоки белези от акне или хиперпигментация. Не позволява напластяване, но аз никога не слагам повече от 1 пласт фон дьо тен и това ме устройва. Въпреки че е матов, не се врязва в пори и фини линии (Ура!). Финишът е матов, но не стои супер изкуствено и като маска – Bourjois обещават незабележим матов финиш и смятам, че са изпълнили обещанието си. Не се врязва в сухи участъци и не изсушава кожата – след сваляне на грима не усещам кожата си опъната. Брандът гарантира 24-часова трайност, с което аз не съм съгласна  - е, вярно че не съм носила Air Mat чак 24 часа, но ежедневно го нося между 8 и 16 часа при мен изкарва в перфектен вид 8 часа, след това кожата ми се омазнява доста. Носен самостоятелно фон дьо тенът ми дава около 6 часа матова кожа (при високи температури над 25о), а в комбинация с пудра матовият ефект е 8-9 часа. При нормални температури (15-25о) и сухо време съм с матирана кожа  10-12 часа. Трайността ме устройва, минимумът от 8 часа, който изисквам е покрит, а изкарвам в приличен вид около 10-12 часа (което си е половин ден, все пак!) Ако вие имате нормално мазна, смесена или нормална кожа, то трайността при вас ще е по-голяма.
Твърдо смятам, че фон дьо тенът и пудрата трябва да са от една марка, за да сработват добре, затова и си взех прахообразната пудра на Bourjois,  с която запечатвам фон дьо тена за допълнителна трайност (ревю за нея ще има скоро!) Засега ще кажа само, че и двата фон дьо тена на марката, които пробвах в комбинация с пудрата, изглеждат страхотно естествено върху кожата :)

Air Mat има и слънцезащитен фактор 10 – не е много, но пак е нещо :) Все пак аз го нося с допълнителна защита отдолу (30-ти фактор в градска среда).






Доволна съм от фон дьо тена и друг недостатък, освен ниския фактор и неикономичността, не откривам. Харесвам цветовата селекция, подходяща за жълта кожа, леката, въздушна консистенция, начина, по който изглежда нанесен върху кожата, факта, че не подчертава пори и сухи участъци (притежавам и двете несъвършенства от този тип), трайността е задоволителна – около 10 часа при високи температури и 12 при нормални градуси. Кожата ми е чувствителна и не се изринах от употребата на продукта, което е плюс. Сваля се лесно от лицето само с почистващ гел, а и се почиства лесно от четките ми за грим, за разлика от Healthy Mix

Определено Air Mat е идеален избор за лятото и покрива моите изисквания – матов завършек, добра трайност върху кожата, лека консистенция, средно покритие, слънцезащитен фактор. Не обичам да сменям често фон дьо тените си и харесам ли някой, то го използвам непрекъснато и не се оглеждам за друг. Със сигурност ще си нося Air Mat ежедневно през лятото и топлите дни на есента и съм доволна, че го открих. Препоръчвам го на тези от вас, които са с мазна/комбинирана кожа и търсят лек, матов продукт.
Скоро ще има и ревю за прахообразната пудра на Bourjois,  така че stay tuned :)

Вие пробвахте ли Air Mat и какво е вашето мнение за него?


Харесате facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки  https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая

Няма коментари:

Публикуване на коментар