сряда, 14 февруари 2018 г.

NOTD: Blue Scale |Miss Sporty #020 Blue My Mind| (BG)







Здравейте ♥

Маникюрът днес хич не е Валентински/Зарезански в тон с розово-червената еуфория, но и настроението ми въобще не е романтично или дори пролетно все още: носят ми се тъмни лакове, тъмни дрехи, плътни зимни парфюми и така ще е поне до края на февруари. 

Този маникюр ми се върти от толкова време в главата, че чак ме е срам да си призная, но най-накрая редът му дойде и вече е реализиран в завършен вид: черен мат в комбинация със син матиран скейл ♥

Черният лак е от колекцията на Rimmel & Rita Ora “Shades Of Black” в нюанс #906 Matte Black, нанесен на два пласта. Лакът е с матов финиш, покрива перфектно на два пласта, нанася се лесно, има много удобна широка четка и прилична трайност. Нямам представа колко бързо съхне самостоятелно, защото винаги използвам топ лак, за да ускоря времето за съхнене – в случая използвах матовият топ лак на Golden Rose Matte Top Coat. 





След като черният лак изсъхна сложих на средния и безименния пръст 2 пласта от синьо-лилавия скейл на Miss Sporty от колекцията Crazy Party Look в нюанс #020 Blue My Mind, който е абсолютна прелест както в шишенцето, така и върху ноктите ♥





Blue My Mind представлява прозрачна база с много фини скейл частици в тъмносиньо и синьо-лилаво, стои чудесно върху тъмна основа (черно, тъмносиньо, тъмнолилаво), и същевременно много нежно върху светла (планирам да го нося върху небесносиньо и бяло през пролетта). Финишът на скейла е полуматов, с пласт топ лак отгоре придобива триизмерен ефект, но лично аз напоследък предпочитам да нося скейловете матирани – така светлината улавя всяка една скейл частичка и този ефект много ми допада!







Blue My Mind e вторият ми скейл от тази колекция – имам и нося много златистия, който все още не съм показала в блога, но съвсем скоро ще постна маникюр с него. Лаковете са с безупречно качество и може би най-достъпните скейлове на пазара, затова ви съветвам ако харесвате този тип ефект да им обърнете внимание.





Скейлът нанесох на два пласта, за по-наситен ефект, а маникюрът завърших с 2 пласта матов топ лак – принципно матовите маникюри се захабяват по-бързо от класическите, защото матът помътнява на около 2-рия или 3-тия ден, затова препоръчвам през ден-два да освежавате маникюра си с матов топ лак, ако искате да запазите матовия му финиш за по-дълго.

Много ми харесва как се получи маникюрът – тъмен, интересен, необичаен, получих комплименти за него, а това винаги е приятно :))






Нося го 3-та седмица поред и смятам с него да изкарам до края на февруари, който за мен е последния зимен месец – винаги в началото на март прибирам всички тъмни лакове до следващата зима и вадя нежните пастели, за да отбележа пролетта.

А вие харесвате ли лакове със скейл ефект?



Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар