петък, 20 октомври 2017 г.

Scented Review: Katy Perry INDI EDP (BG)








Здравейте ♥

Днес в рубриката „ароматно ревю“ ще ви разкажа за един от най-новите парфюми на пазара – Katy Perry’s INDI EDP. Макар да не съм най-големият фен на Кейти Пери, харесвам парфюмите, които прави и съм ги пробвала всичките, като всеки ми е допаднал в някаква степен – някой по-малко, някой повече, но към момента никой не ми е влязъл дотолкова под кожата, че да го поискам в колекцията си. Писала съм ревю за парфюма ѝ Meow в този пост тук и все още се чудя дали да не си го взема. Хммм…)

INDI е коренно различен от останалите парфюми, създадени от Кейти Пери. INDI е в унисон със съзряването и личностното ѝ израстване – парфюмът на новото ѝ „АЗ“. Ако предишните ѝ парфюми (като гореспоменатия Meow, Purr, Royal Revolution, Mad Love и т.н.) са сладко-дървесни, по-скоро момичешки, отколкото дамски, с доловими плодови нотки, то INDI е диаметрално противоположен: чист, кремест, изтънчен, офисен аромат. Нищо общо със старите аромати на Кейти :)





 
История:

Katy Perry’s INDI е лансиран в края на лято 2017. Парфюмът съдържа мускусен коктейл, за разлика от предишните сладки аромати, които е създавала. Съдържа 11 вида мускус, мек и въздушен финиш, благодарение на ориенталската слива, кехлибар и ванилия. Парфюмът напомня на „Черна орхидея“ на Том Форд и с причина. „Ароматът на „Черна орхидея“ на Том Форд беше твърде плодов, или твърде флорален или скучен, затова исках да открия баланса.“ Ароматът не е обявен като унисекс, но може да бъде носен от всеки“, казва Пери. „Ето защо исках да създам група от жени, които имат нещо различно, което да кажат и с които публиката може да се идентифицира.“ *

Ароматно описание:

Връхни нотки: бял чай, слива, бергамот

Средни нотки: циклама, момина сълза, бял кедър

Базови нотки: амбра, боб тонка, различни видове мускус (стандартен, бял, черен, египетски, островен)







Развитие върху мен:

Непосредствено след напръскване върху кожата парфюмът е доста остър, с ретро полъх на тежки бели цветя и цялостно “old school” звучене, с отчетливо присъствие на бергамот и момина сълза, които му придават тази острота. Острото начало утихва сравнително бързо и ароматът се „заобля“ – става по-мек, кремест и свеж. Отчетливо усещам бял чай (много любима нотка © ) и слива, с подложка от бял кедър с мъъъничко циклама, която придава лек цветен акорд и мнооооооого мускус. Ама много! В последно време ненавиждам мускус, защото го усещам сапунен и остър в парфюмите, но тук, изненадващо за мен, комбинацията от различните видове мускус не прави аромата „бръснарски“, а просто „чист“. Боб тонка и амбра носът ми не регистрира до затихването на аромата.                                                                         
Парфюмът бих категоризирала като линеен – след острото начало, ароматът утихва и до края представлява много мускус и бял чай, с малко дървесна подложка от кедър и лек цикламен акорд. Парфюмът ухае на „чисто“, но не на аромата на сапун, душ гел или прах за пране, напротив – на нежна чистота, на кремести бели цветя, на пудра за тяло, на ароматен бял чай, изпит в слънчева утрин. Парфюмът е лек, уютен, кремест, чист и стои близо до кожата. Ако харесвате мускус и нежни парфюми като цяло, то определено ще ви допадне.






INDI не е интензивен или силен парфюм – хората няма да го усещат на метри след вас, стои близо до кожата, като шлейфът му не е силен. Идеален е за носене в офис среда, защото не навлиза в личното пространство на хората. Би се харесал на хората, които  обичат леки, нежни и чисти аромати. 

INDI, както повечето парфюми с нотки на мускус, се развива най-добре на хладно и влажно време (до 20градуса), в горещо и сухо време мускусът започва да ме дразни, защото стои сух и сапунен върху кожата ми. Бих го определила като „неутрален и безопасен  парфюм“, т.е подходящ за носене практически по всяко време на годината, денонощието, при всеки повод и обстановка, защото, както казах, стои доста близо до кожата и се усеща най-вече от притежателя му.

INDI ми напомня като цялостно звучене на Белият чай на Елизабет Арден, който излезе през пролетта на 2017: и двата парфюма ухаят на изтънчена чистота, на бял чай и мускус, фини, елегантни и ненатрапчиви, без да са идентични като аромат. Обмислях да се сдобия с един 30мл флакон от Белия чай, но INDI отговаря идеално на желанието ми за лек, уютен аромат на бял чай, който да слагам в сутрините когато не знам към кой аромат да посегна и ми се носи нещо чисто, ненатрапчиво и гушливо.

Дали е унисекс – не бих казала. В моите представи мъжът трябва да ухае на „мъж“, а не на мускус, чай и бели цветя, но това е моето виждане по въпроса :)

 
Опаковка:

Семпъл правоъгълен стъклен флакон, решен в класическата комбинация черно и бяло със златен акцент. Определено изглежда супер стилно и кореспондира със самия аромат. В сравнение с останалите селебрити парфюми, които съм тествала, този флакон за мен е най-красив, стои добре до станалите „маркови парфюми“ в колекцията ми и определено прави впечатление. Самия флакон е удобен – капачката се затваря плътно, няма опасност да се отвори и разлее, стъклото се усеща тежко и стабилно и не си представям да се надраска, удобен е за разнасяне в дамската чанта (ако имате този навик – аз лично в ежедневието си не нося избрания аромат с мен, за да го подновявам) или за пътуване. 


Вместимост:

Парфюмът е наличен във флакони 30мл и 50мл.


Подходящ сезон:

Както споменах преди малко, парфюмът бих определила като универсален, безопасен и подходящ за носене през цялата година, единствено в горещо и сухо време мускусът ме дразни, но в останалото време ароматът ми допада. За мен INDI не е аромат, който да слагам според настроението, а аромат, към който посягам, когато искам да ухая чисто, непретенциозно, който слагам когато не знам какво ми се носи и искам да сложа парфюм, който не ми обзема пространството, парфюм, който е върху кожата ми, но го усещам ако поискам да го усетя аз, а не ми напомня самостоятелно за присъствието си. Има и такива дни :)


Подходящо време:

За мен INDI е категорично дневен аромат.






Издръжливост:

Средна – около 6 часа с 5-6 напръсквания, като постепенно утихва след нанасяне и следобед се улавя едва-едва.

 INDI за мен е “бял“  аромат – лек, дневен, нежен, чист по един женствен начин. Няма шансове да се превърне в мой нов парфюмен подпис, но е идеален за дните, в които искам да ухая на „чисто“. 30мл флакон ми е повече от достатъчен, за да удовлетвори тези мои настроения за доста време напред, защото ми се случват не по-често от веднъж месечно – в останалото време залагам на любимите сладко-дървесни аромати. Определено INDI се отличава от останалите селебрити парфюми с класа и изтънченост: не си го представям върху някоя тийнейджърка, по-скоро е аромат, подходящ за жени над 20-те. 

Вие пробвахте ли Katy Perry’s INDI и какво е вашето мнение за него?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар