четвъртък, 12 октомври 2017 г.

Review:Rimmel Stay Matte Liquid Lip Colour #200 Pink Blink (BG)








Здравейте ♥

Течните матови червила са абсолютен хит в момента и много жени, включително аз, вече не посягаме към класическото червило в гилза, а към течния му вариант, защото само с него се постига „най-матовият матов ефект ала Инстаграм“

Редица брандове включиха в портфолиото си матови течни червила, а най-актуалното предложение идва от Rimmel и най-новото им течно червило Stay Matte.





Цветовата селекция на Stay Matte включва 8 цвята, като моят избор падна върху №200 Pink Blink.

Опаковката на червилото е с прозрачна долна част, която позволява да се види цвета му (много удобно, ако имате срамно голяма колекция от червила като мен, при това всичките кафяви :D)

Количеството продукт е стандартно – 5,5мл.

Червилото има аромат на череши ♥ (какво може би сте забелязали ако четете редовно блога ми, мразя ванилия и най-редовно се оплаквам от навика на грим брандовете да произвеждат продукти за устни с аромат на противна ванилия. Браво на Rimmel за избора на аромат : )) Ароматът се усеща само при нанасяне, след това е абсолютно недоловим.











Червилото Stay Matte има лека и въздушна консистенция, която се нанася лесно и равномерно върху устните. Апликаторът е изключително удобен за оформяне контура на устните и нанасяне на самото червило – няма нужда от предварително очертаване с молив за устни. Червилото се запечатва до минута-две след нанасяне и придобива най-матовият финиш, по който всички сме полудели ;) Толкова е матов, че дори моя приятелка, която изобщо не се интересува от гримове, се впечатли от вида му и ме попита с какво червило съм – най-матовото матово!





Веднъж нанесено червилото просто няма мърдане – не се изтрива, не се напуква, не избледнява, не изчезва от вътрешната страна на устните, издържа на хранене и консумиране на напитки. Трайността е изключително висока, от порядъка на над 12часа (повече не съм стояла с него, но ако се случи – ще допълня поста). Нанасям го сутрин и не подновявам през деня, дори не го нося в чантата си за ретуш, защото няма нужда. Не цапа дрехи, не се трансферира върху чаши и е устойчиво на целувки :D Премахвам го с мицеларна вода или друфазен дегримьор, като задържам памучния тампон известно време върху устните, за да ги напои и да свали червилото. Премахването му е една идея по-трудно, което е съвсем очаквано предвид невероятната трайност.

Цветът който имам аз е 200 Pink Blink – розовото в името му при мен не се проявава, защото червилото е в приглушен прасковено-телесен нюанс. Аз имам среднотъмна кожа с изразен жълт подтон и върху мен червилото стои като прасковен нюд с оранжев подтон. От наличните ми червила бих могла да го сравня цветово с NYX Soft Matte Lip Cream #Cannes (ревю за него ще има в края на октомври :)) 











200 Pink Blink категоризирам като универсален цвят, който би отивал на доста жени, по-светли и по-тъмни, както и с различен подтон на кожата. Не е от онзи тип нюд червила, които измиват лицето и биха могли да стоят безлично, напротив – придава цвят, но все пак е в по-неутралната цветова гама. 





Лесен е за носене и съчетаване с останалата визия, аз го нося както с опушен грим в топли цветове, така и само с очна линия или само със спирала. Чудесен ежедневен цвят (и не само)!
По правило течните матови червила изсушават устните малко или повече, при Stay Matte наблюдавам леко изсушаване, но с нанасяне на балсам вечерта, на другата сутрин отново мога да сложа матово червило, без устните ми да са сухи или напукани.

Не намирам никакъв недостатък в червилото Stay Matte №200 Pink Blink от Rimmel, затова смело го препоръчвам – чудесен цвят, финиш, трайност, нанасяне и избор от цветове. Набелязала съм още 1 цвят от същата серия, който непременно ще взема (да, кафяв е) в близкото бъдеще.

Вие пробвахте ли новите течни червила от Rimmel - Stay Matte и какво е вашето мнение?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Хубава вечер ви желая ♥




Няма коментари:

Публикуване на коментар