петък, 6 октомври 2017 г.

Review:Milani Baked Blush #03 Berry Amore (BG)








Здравейте ♥

В поста си с любимите ми ежедневни грим продукт за лято 2017 (тук) ви споделих, че използвам последните останали прашинки от най-най-най любимият ми руж Milani Luminoso и явно наистина много съм го искала, щом съдбата си знае работата (да се чете: Сиска ♥) и ме сдоби с друг руж на Milani от същата серия Baked Blush, но този път в малко по-различен нюанс, а именно обектът на днешното ревю: Berry Amore.





Матови ружове не харесвам и не нося – нося само ружове със сатенен или полуперлен завършек, слабо до средно пигментирани, т.е. държа да позволяват напластяване, и винаги в неутрални цветове: светло прасковено, бежово, светло оранжево. В този ред на мисли, ружовете на Милани от тяхната Baked Blush серия напълно отговаря на тези мои изисквания, затова ако харесвате матови, ярки и с висока пигментация ружове, то тази и останалите ми публикации на тема „ревю на руж“ вероятно няма да ви бъдат полезни : ))

Неведнъж съм казвала, че Milani Luminoso е най-перфектният руж, който може да съществува в моите представи. Luminoso и Berry Amore са от една серия, доста си приличат, но имат и някои разлики. Ревю за Luminoso можете да прочетете тук

Да продължим с ревюто за Berry Amore:

Относно начините за сдобиване с него, опаковката, грамажа и т.н. чисто технически характеристики ви препращам към ревюто за Luminoso, за да не се повтарям излишно.

Текстурата е леко суха (типично за печените продукти), фина и разпрашаваща се, но не прекалено. Пигментацията е по-скоро средна, но ако сте свикнали на силно пигментирани ружове, то този би могъл да ви се стори дори слабо пигментиран. Нанасям ружа с четка от естествен кози косъм, като за 1 скула топвам по 2 пъти, за да надградя желания цвят.

 




Цветът за мен леко си противоречи с името „Berry Amore“ – категорично не бих го определила като berry цвят (в случай, че не сте запознати, berry са от гамата тъмночервено/тъмнолилаво, т.е. в цветовете на горските плодове). Суотчнат ружът изглежда оранжево с червен подтон, но върху кожа стои идея по-приглушено. Аз имам среднотъмна кожа с жълт подтон и при мен ружът стои като приглушено оранжево с топъл подтон и фин златист блясък. Финишът на ружа е блестящ  – бих го определила като руж § хайлайтър 2в1. Berry Amore се съчетава идеално с нюд/кафяви червила и грим в топли тонове, затова ако носите грим в студената гама, то вероятно ружът не би бил подходящ за вас.







Berry Amore много ми напомня Luminoso по начина, по който стои върху кожата – прави я да изглежда озарена, свежа и здрава. Разликата с Luminoso е, че Berry Amore е по-тъмен и оранжев, както и че има блестящи частици, докато Luminoso е светъл корал и е с изцяло сатенен финиш.

Трайността е висока – не избледнява и не се размазва дори върху моята супер мазна кожа, при положение че матирам поне веднъж в продължение на деня. 





Определено Berry Amore ми харесва страшно много и се комбинира чудесно с останалите грим продукти, които ползвам – предимно в топли цветове. От наличното на българския пазар Baked Blush на NYX ми се струват подобни като цвят и финиш на Milani Baked Blush: блестящи, средно пигментирани ружове в естествени тонове, руж § хайлайтър в 2в1. Харесах цветовете Chiffon и Solstice и бих им обърнала внимание, след като изразходвам Berry Amore.

Вие пробвали ли сте популярните печени ружове на Milani и какво е вашето мнение?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар