четвъртък, 24 август 2017 г.

NOTD:Flormar Full Color #51 Funky Magenta (BG)









Здравейте ♥

Това лято съм в абсолютна лакова апатия (видно и от публикациите ми на тема маникюр, т.е. липсата им) и близо 3-ти месец се лакирам нон-стоп само с 1 лак, затова преди да съм го изхабила до дъно, реших да ви го покажа – Flormar Full Color Funky Magenta.





Full Color не е нова серия на Флормар – поне от 2 години е на пазара, но аз не й бях обръщала внимание досега, а и бях попадала на лоши отзиви, затова и залагах на класическата серия с бялата капачка, в случай че харесам някой цвят. През юни си взех чанта за лятото в цвят магента (наситено розово-лилаво) и исках да я комбинирам с маникюр в същия цвят, но нямах лак в същия нюанс, затова се наложи да пообиколя и да огледам. Flormar Funky Magenta се оказа идентичен като цвят с чантичката ми, затова го взех само с оглед цвета, иначе признавам, че може би не бих се спряла на тази серия – заради кофти отзивите, които бях чела имах известни резерви. 





Flormar обещават пълно покритие на нокътя с 1 пласт и аз съм съгласна – няколко пъти от бързане нанасях по 1 пласт + топ лак и така маникюра ми издържа 3 дена без забележки, но за плътен и дълбок цвят предпочитам да нанасям 2 пласта.Четката е средно дебела, но не и макси. Завършекът е класически крем, а консистенцията е плътна. Цветът е наситено розово с ярък лилав подтон (=магента) – за мен цветът е универсален, защото бих го носила не само лятото, но и през останалите сезони. Много жени смятат, че червеното е най-универсалният цвят, но аз смятам за такъв именно розовото и винаги имам под ръка някой любим розов нюанс, за дните в които не знам кой лак искам да ползвам за маникюра си. Трайността е висока – от 5 до 10 дни маникюрът ми е безупречен, като задължително ползвам и топ лак.  На снимките са 2 пласта + топ.






Много съм доволна от лака и загледах още 2 цвята от серията Full Color – един ярък корал и един телесен с фини шимърни частички в златисто, ще видим дали ще ги взема предвид лаковата ми апатия :D Изтривам Funky Magenta само за да го нанеса отново, и така вече 3-ти месец! Абсолютен фаворит за лято 2017, който не спирам да нося в комбинация със споменатата чанта и червилото Addis Abeba от NYX, за което вече сте чели ревю (или в случай, че сте пропуснали – тук можете да прочетете)

Много съм доволна и определено ще повторя покупката, щом приключа с тази бутилка (което няма да е далеч във времето предвид непрестанното ползване). 

Вие доволни ли сте от серията Full Color?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар