петък, 12 май 2017 г.

Review:NYX Soft Matte Lip Cream & Eyeshadow #Copenhagen (BG)








Здравейте ♥

Нов месец означава нов пост за дуотата матов крем за устни § прилежащите му сенки за очи от NYX, днес е ред на Копенхаген :)






Подробности за опаковката, грамажите и т.н. можете да прочетете в ревюто ми за Монте Карло тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/01/reviewnyx-soft-matte-lip-cream.html

Ревюто за Милано можете да прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/02/reviewnyx-soft-matte-lip-cream.html

Ревюто за Прага можете да прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/03/reviewnyx-soft-matte-lip-cream.html

Ревюто за Трансилвания можете да прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/04/reviewnyx-soft-matte-lip-cream.html

Продължаваме с дуото Копенхаген, което за мен е доста несполучливо подбрано за разлика от останалите варианти, които притежавам. Ако ви е интересно да разберете защо мисля така, продължавайте да четете :)

















Червилото, видно от цвета на флакона, е в съвсем обичаен вишнев нюанс, т.е. червено-лилаво. 





Нанесено върху устните не променя цвета си – стои идентично върху различни кожи. На мен, разбира се, не ми отива, но аз си знам, че с розовите, червените и лилавите червила никога няма да се разберем и винаги ще бъда all about the nude shades girl, но признавам, че има доста жени, на които точно тези berry цветове стоят страхотно (всъщност на повечето жени тези червеникави цветове им стоят добре).





Причината, поради която смятам червилото за несполучливо подбрано, е че е върху устните ми стои доста близко до цвета Прага и съвсем не толкова далечно и от Трансилвания – озадачена съм защо NYX са решили да сложат 3 достатъчно близки цвята, при положение че в колекцията им Soft Matte Lip Cream има къде-къде по-интересни цветове?! (да, тайно си мечтая за Цюрих, Абу Даби, Лондон и всички останали нюдове, до които все още не съм се докопала, но и това ще стане :D






Цветът съвсем не е лош, напротив, дори бих го нарекла универсален в известен смисъл – ежедневно виждам доста жени с подобни нюанси червило. Консистенцията е страхотнамека, въздушна и лесна за нанасяне. Достатъчен е само 1 пласт за плътно покритие върху устните, а трайността също е висока – близо 4-5 часа без нужда от подновяване. 




 
Цветът би отивал на доста жени, така че ако ви харесва, то обърнете му внимание – характеристиките на червилото са много добри :)












Сенките в цвят Копенхаген са единствените от целия адвент календар, чийто цвят не ми харесва и не виждам как бих могла да включа в грима си. Цветът е изключително нетипичен – златна горчица (има ли такъв нюанс изобщо???), т.е.жълто-зелено, но в златната гама с червеникаво-светлозелени отблясъци (ама че описание!!!). В кутийката изглежда дуохромен, но нанесен върху кожата се вижда основно светлозеленикавият блясък. Поради тази причина не виждам как бих го включила в грима си – нанесен върху целия клепач стои като фин жълто-зелен воал, който хич не отива на супер жълтата ми кожа и пъстрите ми очи с преобладаващо зелено в тях – не подчертава зеленото, а жълтите точици около зеницата. Прави ме да изглеждам още по-жълта и с нездрав вид на кожата. Нанесен върху друг цвят се губи, освен ако не е нанесен върху чисто черна матова сянка. Честно казано този цвят смятам, че ще отива само на мургави жени с кафяви очи – нанесен върху целия клепач като за дневен грим, или във вътрешния ъгъл на окото като акцент, определено би стоял интересно. 










 
Пигментираността, както казах, не е висока – по-скоро слаба към средна, но държа да отбележа, че търпи наслояване за по-силен интензитет. Самите сенки обаче усещам леко сухи на допир, за разлика от останалите сенки от тази серия, пробвани от мен – изискват плътна четка от изкуствен косъм (тип коректор), за да изкарат добър цвят върху клепача, позволяват и работа с пръсти.

Дуото Копенхаген в никоя вселена не бих носила заедно :D Червилото е с универсален, класически вишнев цвят, много добри качества и ако цветът ви допада, то пробвайте го – вероятността да ви стои добре е висока. Сенките, от друга страна, са в най-необичайния цвят, на който съм попадала – много специфичен нюанс на жълто-златно-зеленото със зелени отблясъци и леко червеникава база, който не отива на всеки и според мен би стоял добре на жени с по-тъмна кожа и тъмни очи. Разбира се, ако цветът ви харесва, типажът не е от водещо значение – носете си каквото ви харесва, важна е нагласата :)

След това предимно негативно ревю, с което приключваме и с тъмните цветове, следващия път продължаваме с дуото Adis Abeba , което е в супер лятна цветова комбинация. Stay tuned!


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary
 
Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар