вторник, 28 март 2017 г.

Review:Nyx Soft Matte Lip Cream & Eyeshadow #Prague (BG)






Здравейте

Продължавам с ревютата на дуотата от NYX, като днес е ред на Прага. Общата информация за грамаж, опаковка и прочие съм разисквала в първия си пост за дуото Монте Карло – тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/01/reviewnyx-soft-matte-lip-cream.html








Принтът и тук е много сладък – прочутият часовник Орлой на площад Староместки намести, характерните за града улични лампи, имел § снежинки, както и препратка към музикалната история на града.






Червилото Prague, видно от флакона, е в студен цвят фуксия с изразен синьо-лилав подтон. На устните стои по същия начин, както изглежда във флакона – т.е. не потъмнява или изсветлява след нанасяне, както често се случва с цветовете от тази гама. Смятам, че цветът Прага отива на жени с неутрален и студен подтон на кожата, а най-добре стои върху брюнетки с тъмни очи. Аз съм много жълта, с пъстри очи и цветът не ми отива особено, както повечето червила със студен подтон. Пигментацията е висока, не изисква напластяване като при цвета Милано от същата серия – един пласт е достатъчен за плътност на цвета.





Трайността също е по-добра от тази на Милано, издържа около 4-5 часа без нужда от подновяване, ако сте консумирали храни и напитки е необходимо подновяване, но не се изтрива рязко отведнъж, а постепенно. След продължително носене остава като стейн. Характеристиките на червилото са чудесни и ако цветът ви допада, вероятно ще ви хареса. 





Прага ще е добър избор за брюнетки и жени с неутрален или студен подтон на кожата, аз не се харесах с него, въпреки че ми се искаше да ми стои добре, но ме прави да изглеждам още по-жълта и за пореден път затвърждава мнението ми, че розовото просто не ми отива :)






Сенките в цвят Прага са в класически сребрист цвят, много блестящи и с шимърен завършек. Добре пигментирани са, не изискват напластяване за да изглеждат добре и частичките не се губят при нанасяне, както често се случва при шимърните сенки. Нанасят се лесно и консистенцията им се усеща плътна и леко маслена, което ми допада, трайността е висока – нямам проблем с избледняване или събиране в гънките на клепача. Ронят се съвсем леко при загребване с четката.






Аз лично не бих носила дуото Прага в комплект, по-скоро бих съчетала червилото с черна очна линия, а сенките – със светло розово или бежово червило със студен подтон. Според мен дуото е подходящо за жени със студен или неутрален подтон на кожата, както вече споменах аз съм много жълта и с изразен топъл подтон на кожата, затова и топлите цветове, златното ми отиват повече, отколкото студените и в частност сребърното. Бих носила сенките Прага във вътрешния ъгъл на окото до средата на подвижния клепач, опушение с черно, като класически опушен грим, но не и като самостоятелен цвят върху целия подвижен клепач - сребърното просто не ми отива толкова. Не бих посягала редовно към сета Прага, както редовно използвам Милано и Монте Карло не защото продуктите са с лошо качество, напротив - и червилото, и сенките са добре пигментирани, с висока трайност и лесни за нанасяне, но просто не ми отиват достатъчно, за да присъстват често в грима ми. Ако сте с топъл подтон на кожата ви съветвам да ги пропуснете, но ако сте студен или неутрален типаж - тествайте ги, вероятно ще ви допаднат :)

Ако сте пропуснали ревюто за Милано, можете да го прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/02/reviewnyx-soft-matte-lip-cream.html

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар