вторник, 16 февруари 2016 г.

Review:Golden Rose Velvet Matte Lipstick #31 (BG)








 Здравейте ♥

Golden Rose Velvet Matte са едни от любимите ми червила – матови, наситени цветове и изключително дълготрайни. Наскоро Golden Rose добавиха нови цветове към матовата си серия, а именно #28, #29, #30, #31, #32, #33 и  #34.

Стане ли въпрос за червила и продукти за устни като цяло, аз обожавам и нося изключително нюд гамата. От известно време насам си търсех нюд червило с изразен кафяв подтон, защото изсветлих косата си и любимите ми доскоро бежови нюд червила не стоят добре – трябваше ми нещо по-тъмно. Така се спрях на #31- нюд с неутрален кафяв подтон, който стои чудесно на среднотъмна кожа. 










Притежавам още 3 червила от тази серия, за чиито характеристики съм писала обстойно тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/06/reviewgolden-rose-velvet-matte_64.html, затова днес ще наблегна на цвета.

 #31 е чудесен ежедневен нюд с кафяв подтон, подходящ за всякакъв грим и за целогодишно носене. Моята кожа е среднотъмна с жълт подтон, но на светла кожа е възможно да стои като чисто кафяв цвят.
Като повечето нюдове и този подчертава всякакви недостатъци по устните, затова хидратацията и ексфолирането са задължителни за перфектното нанасяне.





Червилото много ми допада и го нося ежедневно – стои естествено и ненатрапчиво, очертава се като абсолютен фаворит в дългосрочен план ♥

Кое е вашето любимо нюд червило?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар