вторник, 10 ноември 2015 г.

Review:Bourjois Smoky Eyes #15 Bleu Nuit Palette (BG)








Здравейте ♥

Публикацията днес представлява ревю на едно синьо бижу – палитрата на Bourjois Smoky Eyes #15 Bleu Nuit (Синя нощ).

Палитрата е част от перманентната колекция трио палитри на Bourjois, която включва още 14 разновидности.

Всяка палитра съдържа 3 цвята сенки, посредством които би трябвало да се получи опушен грим.


Опаковка:

Опаковката е много компактна, лека и пластмасова.  Затваря се с механизъм и няма опасност да се отвори сама. Като съществен минус определям качеството на пластмасата – синьото като цвят не присъства в ежедневния ми неутрален грим, съответно през по-голямата част от времето не ползвам палитрата и недоумявам как и кога успя да се надраска капакът и надписите да избледнеят дотолкова, че палитрата да придобие толкова неугледен вид,  сякаш я имам от години и я разнасям всеки ден из чантата си. Към палитрата има и пухкав апликатор, който аз не ползвам, а на гърба – цветова схема къде би следвало да бъде нанесен всеки цвят.


Цветова селекция:

*вляво сенките са нанесени върху гола кожа, а вдясно - върху основа за сенки

1.Сребристосиво





Цветът е наситено сребристо, завършекът е доста брокатен, с видими по-едри брокати и по-дребни сребристи шимърчета. От 3-те цвята този е с най-мека консистенция, буквално се рони при допир с четката. Нанесен самостоятелно не стои плътно, открояват се отделните брокатчета. Рони се изключително много, затова по-добре направете грима на очите и след това на лицето, ако ползвате този цвят. Най-добре стои напластен върху плътна матова база. Най-малко харесвам този цвят – сам по себе си не е лош, но е труден за работа и освен нанесен във вътрешния ъгъл на окото или като ефект върху друг цвят, не виждам друго приложение. Определено не е типичният хайлайт цвят, от който се нуждае почти всеки грим. Смятам, че ако беше със сатенен финиш щеше да е много по-използваем.


2.Наситено синьо





Цветът е наситено синьо, в палитрата и на суотчовете изглежда, че е със сатенен финиш, но нанесен стои на клепача при мен стои матов, с незабележими шимърчета. Консистенцията е суха, което е нормално за печените сенки, пигментацията - средна, препоръчвам нанасяне върху плътна матова база, търпи и напластяване. Използвала съм го в този грим: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/03/motdpop-of-colorroyal-blue-bg.html


3.Тъмносиньо





Любимият ми цвят в палитрата, а и като цяло един от най-красивите в колекцията ми. Цветът на нощно небе, осеяно с хиляди звезди – черна основа с много фини тъмносини шимърчета. Стои невероятно върху кафяви и пъстри очи, в най-скоро време ще покажа цялостен грим с  него. Консистенцията отново е суха, но не колкото при предния цвят. Пигментацията е отлична, от суотчовете се вижда,че нанесен на гола кожа и върху база почти няма разлика.










Издръжливост:

Bourjois обещава 8-часова трайност на сенките, в което аз лично се съмнявам. Сенки без основа никога не нося, а тези са сравнително сухи, което не предполага голяма трайност, особено при светлия цвят – нанесен върху гола кожа буквално изчезва и остават само отделни брокатчета. Нанесени върху основа за сенки не мърдат – стоят докато аз ги изтрия, без избледняване и събиране.


Заключение:

Палитрата ми допада. Качеството е задоволително – сенките са сравнително пигментирани, леко сухи, нанесени върху база не мърдат, докато не бъдат премахнати. Цветовата комбинация оправдава името на серията (опушени очи) – да, комбинацията от  3-те цвята определено е подходяща за направата на силен опушен грим, но аз лично не бих направила целия си опушен грим само с тях. Със сигурност бих предпочела светлият цвят да е със матов/сатенен завършек, за да го ползвам под веждата и за преливане на другите два тъмни цвята. Не бих взела друга разновидност от Smoky Eyes серията.

Вие какво мислите за трио палитрите Smoky Eyes на Bourjois? Споделете ми в коментарите.

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар