събота, 28 ноември 2015 г.

How To:Clean Makeup Brushes Properly? (BG)








Здравейте ♥

Днешният пост е на тема как да почистим правилно четките си за грим. По темата има изписано много, в общи линии няма единна схема на правилното почистване – вариантите са безброй и всеки може да избира този, който отговаря на нуждите му. През 5-те години, в които гримът ми е хоби съм пробвала много и различни начини за почистване на четките си, но този  е моят фаворит и се отразява най-добре на инструментите ми.
Няма да навлизам в подробности относно колко важно е правилното и редовно почистване на четките за грим. Най-масовото средство за почистване е използването на бебешки шампоан, но лично аз изобщо не харесвам този начин. Според мен е приложим само за четките за очи, но не и за лице, тъй като самият шампоан е много нежен, предназначен е за щадящо измиване. Аз самата имам комбинирана към мазна кожа и ми е нужен по-силен измивен продукт, за да отмие перфектно остатъците от фон дьо тен, пудра, руж, бронзант + естествения себум, полепнал по четките ми вследствие на употребата им.


След няколко изпробвани продукта се насочих към „тежката артилерия” при измивните продукти – сапун за почистване на петна. Този закупих от DM Weisse Kernseife. Трябва да призная, че съм много впечатлена от почистването на четките ми с него:буквално светят от чистота, не ги премива, за да станат боцкащи, чисти фон дьо тен, пудра и т.н. изключително бързо – буквално с 2-3 изплаквания. Единствено ароматът му не ми допада особено, но не се задържа в косъмчетата след изсъхване. Пухкавите ми четки за очи (blending, shader, etc) все пак почиствам с шампоан, за да останат пухкави, но тези за лице – задължително със сапун.

*Ако все пак имате четка, която да ви боцка/дращи, след измиването й й сложете малко балсам за коса и изплакнете.

 Ето и някои изпитани основни стъпки при почистването на четките за грим:

1.Старайте се да мокрите само косъмчетата, а не дръжките и металния пръстен. Намокрянето на металния пръстен с вода може да развали захвата на лепилото с косъмчетата, което да провокира косопад или цялостно разпадане на четката.

2.Мийте четките с хладка вода, в никакъв случай с гореща.

3.Мийте четките докато водата при изцеждане е кристално чиста, без остатъци от сапун и/или грим. Само тогава четките ви ще са хигиенизирани.

4.Използвайте въртеливи движения върху дланта си/плоскост, за да стигне продукта до вътрешността на четката.

5.Сушете четките си изправени с главата надолу. Аз ги поставям върху навита на руло кърпа.

6.Не ги слагайте върху радиатор за по-бързо изсъхване. Топлината може да втечни лепилото.

7.Използвайте протектор за четки при съхненето, за да запазите формата на четките. Аз лично слагам протектор на скосените ми четки за руж и бронзираща пудра.

Вие как почиствате четките си за грим? Ще се радвам да ми споделите в коментарите ☺

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар