сряда, 23 септември 2015 г.

MOTD:Dusty Blue Smokey Eyes (BG)








Здравейте ♥

Със захлаждането на времето и плавното преминаване към есента и гримовете, които правя, придобиват по-хладен и тъмен нюанс. Напоследък ме е обзела синьо-зелена гримова вълна, носи ми се тъмно синьо и зелено и днешният грим не прави изключение – опушен грим в опушен синьо-сив нюанс.






С shader четка за сенки нанесох опушения синьо-сив нюанс шимърен (синьо-сивото от палитрата с пастелни цветове на Belissima) върху подвижния клепач и по целия долен клепач. Във външния ъгъл на окото с блендинг четка нанесох металически оловен синьо-сив цвят (Glitz/Sleek). Реших да затъмня още малко с матов черен цвят (Noir/Sleek), който внимателно нанесох със същата блендинг четка. Нанесох светъл матов нюанс в цвят ванилия под веждата и малко във вътрешния ъгъл на окото. Нанесох очна линия, черен молив в долната и горната водна линия и спирала. За финал с чиста блендинг четка минах отново целия грим, за да няма абсолютно никакви граници между цветовете.






Обичам да нося опушен грим във всякакви цветове и този изключително много ми хареса как се получи ♥

Вие харесвате ли този необичаен опушен пепелив сиво-син нюанс в грима? 






Харесайте страничката ми във facebook: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар