понеделник, 27 юли 2015 г.

Favorites:Everyday Makeup Essentials |Summer Edition 2015| (BG)






Здравейте ♥

Обект на днешното ревю са продуктите, към които посягам за ежедневния си летен грим – отнема ми около 10-тина минутки и е супер непретенциозен, дори по-скоро no makeup makeup.



Лице:






След дневния крем нанасям Essence all-in-one CC cream. Първоначално не се сработихме, дори мислех да го разкарам, но в последствие го харесах и го нося почти всеки ден. СС кремът има средно покритие, лично аз не ползвам коректор в ежедневния си лек грим и покритието, което ми дава този СС крем ми е достатъчно – изравнява тена на лицето ми и прикрива дребните несъвършенства. Финишът му е почти dewy – не е матов, но не стои мазно на лицето, напротив – кожата изглежда много свежа и сияйна. Не подчертава пори и не изсушава кожата, много е комфортен за носене. Основната причина да взема СС кремът е слънцезащитният фактор 30 – през лятото не излизам без 30 фактор, а на плажа слагам 50+. Доволна съм от слънцезащитата на крема. Големият минус на продукта е наличието само на един цвят (10 natural) – доста странно решение от страна на производителите?! Моята кожа е среднотъмна с жълт подтон и този цвят ми е светъл и твърде розов, но 10 минутки след нанасянето забелязвам адаптиране към кожата, а в комбинация с малко бронзант и/или руж разлика с тена ми не се забелязва. Имайте предвид това и задължително тествайте преди покупка. СС кремът предпочитам да нанасям с четка – най-често използвам buffing brush.


-        
след СС кремът нанасям съвсем малко пудра по челото, носа и брадичката, колкото да фиксирам основата. Използвам MaxFactor Creme Puff 41 medium beige. В този пост (http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/07/how-toguide-for-perfect-matte-face-my.html  ) написах кратко ревю на пудрата, затова днес няма да навлизам в подробност. Нанасям я с голяма пухкава четка за пудра.


-         със скосена четка за руж нанасям мъчничко руж на скулите. Използвам Essence Blush Up в нюанс 10 heat wave. Ружът в преливащи цветове от оранжево, коралово до ярка фуксия. Напълно матов е и страшно пигментиран – буквално с едно топване на четката слагам руж и на двете си бузи. Според мен е подходящ за жени с поне малко тен, предвид високата пигментация.



Вежди:





-         Веждите си подчертавам с Catrice Eyebrow Set и скосена четка. Сенките са матови, леко сухи и в сиво-кафявата гама. Наскоро изсветлих косата си, затова и ползвам по-светлия свят, за да изглеждат веждите ми максимално естествени. Сетът е в много удобна и стабилна опаковка, има огледалце и четчица за попълване, гребенче за сресване и миниатюрна пинсетка.



Очи:
-        




Най-често гримирам очите си само със спирала – използвам Essence Get Big Lashes Volume Curl. Четката е доста голяма и извита, консистенцията е леко течна, не е най-уникалната спирала, която някога съм ползвала, но се справя добре с моите руси, тънки, прави и къси мигли. Ефектът върху тях е обем, лека извивка и мъничко удължаване. Ако искам малко по-изразителен поглед, слагам съвсем малко очна линия в ъгъла на окото. Най-често посягам към Rimmel ScandalEyes Gel Eyeliner 001 Black. Цялостно ревю + впечатления за нея има тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/04/reviewrimmel-scandaleyes-gel-eyeliner.html .




Устни:





-най-носеното ми червило през лятото е Hean Cosmetics Vitamin Cocktail в нюанс 322 Papaya . Цветът е коралово-прасковен, с фини блестящи частички. Консистенцията е много мека и комфортна за носене, кремообразна, а издръжливостта – 4-5 часа. Придава лек, ненатрапчив цвят на визията. Ако не ми се носи червило и искам да съм съвсем нюд просто слагам малко гланц – най-често Maybelline ColoRama в нюанс ML019 – изглежда като нюд, но на устните стои само като блясък.



Е, това са моите любимци за ежедневен летен грим и постигането на естесвена визия.

Кои са вашите летни любимци?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥




Няма коментари:

Публикуване на коментар