четвъртък, 28 май 2015 г.

Scented Review:Lanvin Eclat D'Arpege (BG)






Здравейте ♥

Докато разглеждах предложенията за летни парфюми на списание Burda се присетих, че скоро не съм писала ароматно ревю и е крайно време да поправя пропуска си с ревю на парфюма, който нося най-често в това време на годината – късна пролет и ранно лято – Lanvin Eclat DArpege.


История:
Парфюмът е създаден от парфюмериста Karine Dubreuil за Ланвин през 2002г, а дизайнът на флакона и опаковката е дело на дизайнера Alber Elbaz. Eclat DArpege е класифициран като плодово-флорален аромат. Композицията е деликатна, нежна и ангелски ефирна. Първоначалните нотки са зелен люляк и сицилиански лимон, които ни пренасят в първите дни на пролетта. Лятото е близо, цветята цъфтят, а аромата им с всеки ден става все по-интензивен. В средните нотки на парфюма преобладава цвят от глициния, придружен от сочен прасковен цвят и чувствен червен божур. Ефирните листа зелен чай придават освежаващ дъх на парфюма. Базовите нотки са бял кедър от Ливан, нежен мускус и ценен кехлибар.





Ароматно описане:

Връхни нотки: сицилиански лимон, зелен люляк

Средни нотки: червен божур, цвят от праскова, глициния, листа зелен чай

Базови нотки: бял ливански кедър, кехлибар, сладък мускус


Развитие върху мен:
Върху моята кожа първоначално е свеж и цитрусов, но доста бързо преминава във флорален и завършва като флорално-мускусен и леко пудрен аромат. Най-отчетливо усещам мускус и божур. Ароматът е невероятно нежен и същевременно свеж, дори лимонът не е типичният кисел и натрапчив лимон, а по-скоро като лимонова есенция в сладкиш. И тук както при повечето парфюми при мен избиват сладникавите нотки, но повечето хора го усещат като свеж флорално-цитрусен аромат.



Опаковка:

Опаковката е много красива и изработена с внимание към детайла – присъщо за продуктите на Ланвин. Определено флаконът е любимият ми от парфюмната ми „колекция”. Флаконът е в кръгла стъклена бутилка със златиста щампа в старогръцки стил в центъра. Самата течност на парфюма е в люляковолилав нюанс – олицетворение на пролетта. Капачката е сребриста на 2 нива, с 2 златни халки в основата, а на върха й има закрепен объл камък, шлифован за да пречупва светлината под всеки ъгъл и оцветен в обединяващ сребристо-златист нюанс. Парфюмът има специална пластмасова опаковка нетипично отваряне и специално „легло” в центъра й, където да бъде поставен парфюмът. За съжаление не мога да намеря опаковката и да ви я покажа, но ако я намеря ще направя нова снимка и ще update-на публикацията.






Вместимост:

Парфюмът се предлага във флакони 30, 50 и 100мл.


Подходящ сезон:

Категорично пролетта и (ранното) лято. Парфюмът е свеж, много лек и ненатрапчив за да бъде носен едновременно при горещо време, както и във влажна и хладна пролет.


Подходящо време:

Определено е най-подходящ за светлата част от денонощието.


Издръжливост:

Аз съм от най-студенокръвните хора, при които температурата на тялото е ниска целогодишно, независимо от сезона и климата и съответно всеки парфюм е доста по-малотраен в сравнение с останалите хора, за мое съжаление. Все пак Eclat DArpege е сравнително траен върху мен – първите 3 часа го усещам като полъх, след това леко и то при подушване. При майка ми обаче е доста траен – усещам го като шлейф след нея, буквално цял ден й издържа, без да го подновява.






Lanvin Eclat DArpege е един от любимите ми парфюми, подходящ за пролетта и лятото. Ароматът е нежен и ненатрапчив, свеж и флорално-цитрусов. В интерес на истината досега не съм срещала човек, който да не харесва парфюма и вероятността да ви хареса, ако не сте го пробвали е доста голяма и ви съветвам да го пробвате, ако имате възможност ☺

Вие какво мислите за Lanvin Eclat DArpege?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥


3 коментара: