сряда, 18 март 2015 г.

Review:Sleek i-Divine Oh So Special Palette (BG)





Здравейте ♥

Днешната публикация представлява ревю на най-използваната и най-любима моя палитра – Sleek iDivine Oh So Special.

Марката Sleek се предлага сравнително отскоро на българския пазар в онлайн магазина www.makeupbuthow.com  Още като преглеждах палитрите, Oh So Special ми привлече вниманието и съвсем скоро след това я прибавих към колекцията си от гримове и от тогава не съм спирала да я ползвам.




Няколко думи за самия сайт – поръчването става супер лесно, обслужването е без забележки, доставката е бърза - аз поръчах моята палитра на обед и на другия ден сутринта вече беше пристигнала в София.

Имам палитрата от началото на ноември и си личи че доста е ползвана и поодрана, но исках да бъда максимално обективна с ревюто – с някои от цветовете имам самостоятелни гримове, а с останалите още не съм ги постнала, но когато го направя ще допълня публикацията☺.

Sleek Oh So Special е с перфектно подбрани за моя вкус цветове – използвам абсолютни всички. С тази палитра правя както леки, ежедневни гримове, така и вечерни/наситени визии. Винаги когато пътувам я взимам с мен и често е единствената палитра, която нося.





Опаковката е черна, много компактна и се затваря доста стабилно – просто няма шанс да се отвори изненадващо в чантата ви. От друга страна това си е и минус – налага ми се всеки път да използвам пинсета за отварянето й, за да избегна счупването на някой нокът.

Сенките са снимани и описани в посока отляво надясно горния ред и после долния,на директна слънчева светлина и със светкавица. Нека спомена, че при различните хора цветовете стоят различни – аз съм със средно тъмна кожа с жълт подтон и цветовете при мен стоят с по-топъл оттенък, отколкото в палитрата.








Bow – матова много слабо пигментирана сянка в цвят ванилия. На суотчовете едва се забелязва, както и нанесена на клепача. Използвам я при преливането на цветовете, за да омекоти по-тъмните. Като цяло смятам тази сянка за единствения разочароващ цвят в тази палитра – можеше да е по-пигментирана и съответно по-използваема.









Organza – в палитрата този цвят изглежда като блестящо наситено бежово с меден подтон, а на моята кожа изглежда розовеещо-меден. Сянката е с блестящ шимърен финиш, а консистенцията й е много плътна, почти кремообразна. Нанесена на клепача стои плътно и не прозира.








Ribbon – в палитрата цветът изглежда като светъл наситен коралов цвят, а нанесен на моята кожа изглежда като светло оранжево с розов подтон. Сянката е матова, не е абсолютно покривна с едно нанасяне, но с плоска четка и леко напластавяне цветът става интензивно коралов. Подходяща е и за използване като руж.










Gift Basket – сянката е със силно блестящ, металически финиш. В палитрата изглежда като бронзов цвят, а нанесен на моята кожа стои по-скоро като медно-бронзово. Сянката е абсолютно покривна с едно нанасяне, консистенцията и е като на Organzaмека, плътна и леко мазна. Имам пост със самостоятелен грим с цвета Gift Basket, който можете да прочетете тук: preslavasbeautydiary.blogspot.com/2014/10/copper-taupe.html?m-0









Glitz – цветът е интересна смесица между синьо, сиво и сребърно. Завършекът е шимърен, консистенцията е плътна и мазнееща. Сянката е много покривна и нетипична като цвят. Показвам самостоятелен грим с нея тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2014/12/motdfestive-silver-look.html









Celebrate – цветът е сливоволилав, с черна основа, много наситен, с шимърен завършек. Нанесен на окото лилавото не се губи, както се получава с повечето цветове с черна основа. Покривен е с едно нанасяне, но може да се използва и за опушване, без да се губи цвета (тук съм го използвала за опушване: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/01/motdbirthday-look.html








Pamperбебешко розово, матов завършек, слаба пигментация (стои малко тебеширено). За да стои наситено го нанасям с плоска четка върху плътна матова база за сенки. Също може да бъде използван и като руж.








Gateauнай-любимият ми цвят от палитрата ☺. В палитрата, а и на суотчовете не изглежда като нещо особено, но в действителност е заскрежено розово с миниатюрни златисти частички и нанесен на окото стои като розово злато. Може да се напласти за интензивен цвят, а нанесен леко с пухкава четка стои като фин златисто-розов воал върху клепача. Използвала съм го и върху други цветове, за да им придам розово-златен нюанс. Използвала съм го в този грим: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/03/motdmy-go-to-look-1-bg.html








The Mailпясъчно бежов цвят с жълт подтон, при мен е доста близък до цвета на кожата ми. Има матов завършек, добра пигментация и го използвам за преливане на междинните цветове, когато правя грим в топли тонове.








Boxedсреднотъмен студенокафяв нюанс с матов завършек. Използвам го основно за затъмняване в сгъвката на окото и ми върши чудесна работа за тази цел – среднопигментиран е, позволява напластяване в зависимост от търсения ефект, не се разпрашава при преливане. Понякога го използвам и за попълване на веждите си и стои много естествено. Използвала съм го в сгъвката на окото за този грим: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/02/celebrity-inspiredkylie-jenner.html








Wrapped Upцветът е смесица от сиво, кафяво и малко лилаво. Има матов завършек, добра пигментация, не се рони и позволява напластяване за по-интензивен цвят. В зависимост от останалите цветове в грима стои по различен начин, което го прави и много функционален. Правила съм самостоятелен грим с него: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2014/11/motdmatte-taupe-smokey-eyes.html , а тук го използвах за сгъвката на окото: http://preslavasbeautydiary.blogspot.com/2015/01/celebrity-inspiredlana-del-ray.html







Noirматово и силно пигментирано черно. Почти не се разпрашава и се прелива чудесно. Понякога го нанасям и като очна линия със скосена четка.





Много съм доволна от качеството на палитрата. За мен тя е must have и смятам, че ако някога я свърша с удоволствие бих повторила покупката. Много съжалявам, че не взех и лимитираната палитра от същата серия Arabian Nights – докато й се чудя и се изчерпа L .

Вие имате ли палитри на Слийк? Коя е любимата ви?

Досега не бях правила ревю на козметичен продукт (освен кратки ревюта на лаковете ми), в тази връзка имате ли интерес да пиша и ревюта на продукти  или предпочитате публикациите за грим на деня/фото уроци по грим/ маникюри?

Надявам се да ви е било интересно ☺

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

2 коментара:

  1. Аз имам Arabian Nights и съм изключително доволна. Няма слаб цвят при нея. Всички са добре пигментирани и е най-често използваната ми палитра. :)
    Между другото отново я има в наличност в сайта на Ели. ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер новина! Много ти благодаря, че сподели - ще я поръчам :)

      Изтриване